دسته‌هامقالات

سمپاش صد لیتری

سمپاش صد لیتری - کشاورزی ایران

مقالبه با آفات و حشرات مختلفی که به عنوان یک تهدید دائمی برای مزارع و زمین‌های کشاورزی محسوب می‌شوند، امری بسیاری حیاتی در صنعت کشاورزی است. مشخص است که هرچه مساحت زمین‌های کشاورزی بالاترباشد به همان نسبت نیز، وقت و انرژی بیشتری باید صرف مراقبت از مزارع شود. اما در کنار وقت و انرژی، استفاده از حجم زیاد سم نیزهزینه‌ای جانبی محسوب می‌شود و کشاورزان باید راهی برای کم کردن هزینه‌های خود در این بخش پیدا کنند. رویارویی با این چالش‌ها منجر به عرضه سمپاش‌های صد لیتری به بازار شد تا هم بتواند مساحت بالایی را پوشش دهد و هم در هزینه و زمان صرفه جویی شود.

سمپاش‌ صد لیتری در انواع مختلف برقی و بنزینی، از جمله محصولات پرکاربرد در صنعت کشاورزی به حساب می‌آید که با دارا بودن ویژگی‌هایی منحصر در محیط‌های گوناگون استفاده می‌شود. معمولا در زمین‌های کشاورزی که درخت‌های گوناگون کاشته شده، نیاز به سمپاش‌های با ظرفیت‌های متفاوت نیز احساس می‌شود.

سمپاش‌های صد لیتری در انواع مختف برقی و بنزینی تولید و به بازارعرضه می‌شوند. نیروی محرکه‌ی سمپاش برقی با اتصال مستقیم به برق تامین می‌گردد. اجزای اصلی سمپاش برقی عبارتند از: ژنراتور، پمپ، لانس، توپ شیلنگ و یک شاسی زنبه‌ای یا فرغونی. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سمپاش صد لیتری برقی، قابلیت مونتاژ شدن با ژنراتور و پمپ‌های مختلف از نظر قدرت و انواع مختلف لانس و شیلنگ است.

با توجه به تنوع بالا و تقاضای زیاد برای این محصول، شرکت‌ها و برندهای بسیاری در حال فعالیت در در بازارهای داخل و بین‌المللی هستند. رایج ترین برندهای سمپاش‌های صد لیتری، مدل‌های هوندا و میتشوبیشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *