قوانین خدمات پس از فروش

 

راهنمای مرجوع کردن و ضمانت تعویض کالا در سایت کشاورزی ایران

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های فروشگاه کشاورزی ایران بوده است و سایت کشاورزی ایران در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارشی در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی نیازهایی در چهارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت کشاورزی ایران، همه ی محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌ ادوات کشاورزی، انواع کودها، بستر کشت، بذر) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.                                        

راهنمای مرجوع کردن محصولات در سایت کشاورزی ایران

مرحله اول – آیا خرید من قابلیت مرجوعی دارد؟

قبل از هر چیز باید مطمئن بشوید که کالایی که از سایت کشاورزی ایران خریداری کرده‌اید قابلیت مرجوعی دارد. تمام کالاهایی که از کشاورزی ایران خریداری می‌کنید در شرایط عادی قابلیت مرجوعی دارد اما امکان مرجوعی بعضی از خریدها به دلیل حساسیت بیشتر تحت شرایطی از شما سلب می‌شود. به عنوان مثال اگر شما از سایت کشاورزی ایران کالا کود خریداری کنید و پلمپ یا بسته بندی محصول را باز کنید دیگر امکان بازگرداندن محصول را ندارد.

مرحله دوم – ثبت تیکت، چرا این کالا را مرجوع می‌کنید؟

در این مرحله باید علت مرجوعی کالا را بنویسید. ابتدا پس از ورود به سایت به قسمت پیشخوان خود وارد شوید و بر روی تیکت های پشتیبانی کلیک کنید، همچنین برای ورود به قسمت تیکت می توانید از علامت سؤال که در پایین سایت قرار دارد استفاده کنید. پس از کلیک بر روی ارسال تیکت جدید اطلاعات فرم را به این ترتیب تکمیل کنید.

نوع دپارتمان: خدمات پس از فروش

نوع تیکت: پشتیبانی فنی

عنوان تیکت: درخواست مرجوعی

اولویت تیکت: بالا

در قسمت محتوای تیکت توضیحات لازم را به شکلی که در پایین توضیح داده شده بنویسید.

در این قسمت نام کامل کالای خریداری شده و مبلغ پرداختی را به همراه علت درخواست مرجوعی کالا بنویسید.

توجه داشته باشید در صورتی که تعداد کالاهای مرجوعی شما بیش از یک کالا می باشد. برای هر کدام یک تیکت جداگانه ارسال کنید.

در صورتی که برای ادامه ی فرآیند مرجوعی می خواهید از شماره ی تلفن دیگری برای تماس با شما استفاده شود شماره تماس جدید را هم اعلام بفرمایید.

 علاوه بر نوشتن علت مرجوعی، می توانید از مشکل محصول عکس و فیلم تهیه کنید تا تیم پشتیبانی کشاورزی ایران راحت‌تر متوجه مشکل موجود شود. برای این کار در پایین فرم، فایل را انتخاب کنید. (این مورد الزامی نیست.)

مرحله سوم – نحوه ی مرجوع کردن کالا

پس از ارسال تیکت منتظر باشید تا کارشناسان سایت کشاورزی ایران با شما تماس بگیرند. درخواست های مرجوعی در روزهای کاری دوشنبه و چهارشنبه هر هفته بررسی خواهند شد و جواب تیکت شما در قسمت پاسخ به تیکت ها داده خواهد شد.

در صورتی که درخواست شما برای مرجوع شدن کالا توسط کارشناسان کشاورزی ایران تایید شود. با شماره ی شما تماس گرفته خواهد شد و برای بازگرداندن کالا هماهنگی های لازم انجام می گردد. شما باید پس از بسته بندی مجدد محصول، از طریق پست، آن را برای فروشگاه کشاورزی ایران از طریق پست پیشتاز ارسال کنید. آدرس فروشگاه در سایت وجود دارد و شما نیازی به پرداخت هزینه ی پستی نیز ندارید و شما کالا را به صورت پس کرایه ارسال می ‌کنید.

مرحله چهارم – دریافت پول خرید

در مرحله نهایی و پس از اینکه بسته ی شما تحویل مسئولین کشاورزی ایران داده شد، پول خرید از طریق کارت به کارت به شماره کارتی که به نام شما باشد برگشت داده خواهد شد.